Kuvvetli lodos ve bulutlar


Bu sabah kalktığımda gökyüzü neredeyse tamamen bulutluydu. Yağmur yağacağını düşündüm. Ancak öğlen şiddeti artan kuvvetli bir lodos bu bulutları dağıttı. Ben de değişen gökyüzünün ve bana tatlı gelen lodosun keyfini çıkardım. Gökyüzü şu anda fotoğraftaki gibi. Henüz bulutları kuşlar gibi adlandıramıyorum. Yeni edindiğim ‘Bulut Gözlemcisinin Rehberi‘ kitabının ve düzenli izlemeye başladığım Hava Delisinin Not Defteri‘nin bana bu konuda yardımcı olacağını umuyorum. Devlet Meteoroloji İşleri web sayfasını da unutmamak gerek.

Bulut Gözlemcisinin Rehberi’ne bakınca şu an gökyüzündeki bulutlar altokümülüs olabilir mi diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

Kuvvetli lodos ve bulutlar” üzerine 2 yorum

  1. ya sen ne tatli bir insansin, ben tum yaz, bazen hamakta oglusla birlikte bulut seyrettim, onlari birseye benzetip durduk ama yorumlamak ve anlamaya calismak aklima bile gelmemisti. Dun gece kalktim vallahi gordum galiba Orion’u:)

    1. teşekkür ederim :))) Orion’u görmene sevindim. Umarım bir süre sonra kar bulutları çekilir ve tam görürsün

Bir Cevap Yazın

