Nergis tarlalarına doğru koşmak…


Nergis tarlasında olamadığım bir kış daha geçiriyorum. Oysa hemen her sonbahar ‘Bu kış kesinlikle Karaburun’a gideceğim!’ diye kendime söz veriyorum, ancak bir türlü sözümü tutamıyorum. Birkaç hafta önce sürpriz bir şekilde olabilirdi ama yine olmadı! Kokuları burnumda tütüyor halbuki…

İzmir yakınlarındaysanız, nergisler henüz tarlalardan toplanmadan doya doya koklamak, izlemek ve hatta toplamaya yardım etmek üzere Karaburun’a gidin mutlaka.

Yapabilsem yanıbaşımdaki nergislerin mis kokusunu da yazıma ekleyeceğim ama…

Daha önce yazdığım nergis yazılarım için:

Mis kokulu ‘kuskus’lar

Küçük çiçekli nergis

Nergis fotoğrafını flickr’dan aldım. Fotoğraf sahibi Melody’ye teşekkürlerimle…

Bir Cevap Yazın

