Yeşil Atlas Kapak Yazısı: Küçük Şeyler


‎’Küçük Şeyler’ başlıklı yazım @ http://www.yesilatlas.com/
Kapak fotoğrafı da bendenizin :)

Yeşil Atlas Kapak Yazısı: Küçük Şeyler” üzerine 30 yorum

  1. Yazi da fotograflar da cok guzel! Eline, diline, objektifine saglik. Kopuklerin sebebini ben de sayende cozmus oldum :) Yalniz bir konuda kafam karisti. Yazida gecen hindiba, hindiba mi, karahindiba mi?

  2. beğenmene çok sevindim :) ben sizlerin bloglarına giremiyorum çok uzun süredir. bu yasak ne zaman bitecek acaba?

    fotoğrafını çektiğim türün karahindiba olup olmadığına emin olamadığım için genel adları olan hindibayı kullandım. fotoğrafı çekerken arıya odaklanmıştım, çiçek sapına hiç bakmadım. kara da olabilir başka bir hindiba türü de. taç yapraklardan ayırılabiliyor mu? biliyor musun?

  3. Himmm bu konuyu benim bildigim en iyi amator Hindiba uzmani Evren’e danismak gerek :) Bloggerdaki durum duzeldi bildigim kadariyla. Ben girebiliyorum ama baska bir sorun var mi bilmem :((( Diger yandan ben Dogayi Kesfederken ailesinden ayrildim. Evren’e bir mail atacagim hemen…. Sevgiler

  4. çok sevinirim Evren bize ipucu verirse :)

    Hımm, ben niye hala giremiyorum acaba? Bütün blogspotlar sadece bana mı yasak?

    Burdur’dan sevgiler

    1. CRTL Refresh yapiyor musun? Niye acaba girememenin sebebi? Bizden de Burdur’a sevgiler, sen gene guzel birseyler buluyorsundur orada :) Yalniz Tubitak’in kulagini cek, Yabani Cicekler kitabini Istanbul’da kitapcilarda bulamiyorum :((((

  5. Adimi anmissiniz tesekkür ederim :) Yalniz bu detay ve acidan tür teshisi yapabilen ustalarin ellerinden öpmekle yetinebilirim sadece :) Burcu, fotograflara bakabildim ama nedense yaziyi okuyamadim. Eline saglik. Seni merak ediyordum. Tatli ve verimli kosturmacalardaymissin son iki yazina bakilirsa :) Bloglara gelince…Bati cephesinde yeni bir sey yok. Burdur’un tadini cikarmaya bakmali… Sevgiler…

  6. Aaa, bir de üzerine kelebek konmus pembe cicegi buradan da taniyorum ve Türkce adini merak ediyorum, biliyor musun?

  7. evren: yazıyı niye okuyamadın acaba? pdf versiyonu da yok ne yazık ki. bugün yeni karahindibalar çektim Burdur’da.

    dilek: şaşırdım. bugün bir arkadaşım kızına almış kitabı. TÜBİTAK’a ileteceğim :)

    blogspotu açamıyorum hala :(

  8. Cocuklugumun en guzel ciceklerinden birisinin adini ikinizin sayesinde ogrenmis oldum, tesekkurler! Bugun karahindibaya cok benzeyen ama o olmayan bir baska cicegin fotograflarini cektim. Bunun boyu uzuncana ve tohumlari da karahindibaya benzemekle birlikte daha bugulu bir gorunumu var. Ikisi karistirilabilir kolaylikla sanki. O yuzden yerden goge hakkiniz var!

  9. Ah bu arada Blogger hala sorunlu imis :((( Bizim ayarlarla oynadi evin uzmani herhalde ben bilmeden ve ben de mutlu mesut lay lay lay duzeldi seklinde geziniyorum ortaliklarda :((( Ayarlarla oynanmadan goremiyormussun haklisin, ozur!

  10. Sen cikti dedigin gunden beri aramadigim, sormadigim yer kalmadi Avrupa yakasinda. Hemen hemen tum D&R’lar! Yok yok yok! Etobur Otobur ikilemi de oyle olmustu ama bulmustum. Bunda kitabin adini bilen bile yok :(((( Tubitak’in dagitimla mi ilgili sorunu var dediler boyle birsey… Yorumunu sonradan gorup yazinca iyice chat’e dondurdum burayi, ozur :(((
    Azimliyim ama bulacagim, MAM’da calisan arkadaslara soracagim en kotu ihtimal :)

  11. TÜBİTAK’ta çalışan arkadaşıma ilettim :) Umarım bulabilirsin. Bendeki kopyalar bitmeseydi sana yollardım :(

  12. Dusundugun icin cok cok tesekkurler, ama sorunu kokten cozmek lazim! Kac ay oldu, hala yoksa, bir sorun vardir, hani dun cikti dedin, bugun arayip bulamadiysam, buyutmemeli, ama aylar olmus :(((( Arkadas cozer insallah :)

  13. Burcuu fotograf cok guzel ballibabaya benziyor hic gormedim ben bu guzeli. Bende bu hafta karahindiba’yi yazmistim bolca yiyoruz bugunlerde hatta hafta sonu ciceginden recel yaptim bal gibi ihlamur tadinda cok guzel oldu. Birde ayi sarimsagi buldum sen bilirsin hic gordun mu? cocuk gibi sevindim ben toplarken Leonardo anne hepsini toplama ayilara da birak dedi:) bu hafta sonu yabandan gecindik bir de balik tutmayi becerebilirsem robinson gibi yasayabilecegiz yakinda:) sevgiler

  14. Beğenmene sevindim Evren :)

    Beste :)) Uzun bir süredir okuyamıyorum sizin blogu :( FB’de görüyorum yazılarını ama sayfaya girince yasak çıkıyor karşıma :((( ayı sarımsağını bilmiyorum sanırım. fotoğraf paylaşır mısın merak ettim. Leo’yu da güzel sözü için bir öp benim için :)))yabandan beslenmek ne olağanüstü!

  15. gene ben, madem giremiyorsun bloglara bizde de konusuldu, benim bildigim kadariyla karahindiba taraxacum turlerine ki malumun 1000 kadar turu varmis , hindiba ise cichorium’a deniyor. Bu karisiklik halk soyleyislerinde mi yoksa bilimsel kaynaklarda mi ?

    1. buna bir bakmam lazım. tekesakalına da tohumları nedeniyle bazı yörelerde hindiba deniliyor. araştırıp geri döneceğim size :)

  16. Son durum bilgisi: Bugun itibariyle, Istanbul’daki D&R’larin hicbirisinde kitap yok, ne Asya ne Avrupa! Yeni Tubitak kitaplari gelmis(uzun suredir kitap gelmiyordu oradan, yakinda geldi dediler) ama aralarinda o yok. Bilgisayardan stoklarina bakarak soylediler. Kitabi Tubitak yayimlari icinde goruyorlar. Ama ellerinde yok!

    1. Bulamaman kitabın çok ilgi görmesindendir diye umarım :) Ankara’dayım şimdi. TÜBİTAK’tan bir kopya aldım. Bulamazsan sana yollayayım.

      1. Dilerim oyledir :) Benden oradaki ahaliye selam soyle, Istanbul’daki D&R’lara bol bol yollasinlar :) Gene bulamazsam sana haber edecegim! Sakla benim icin :)

  17. Yine yeni yeniden ben :P Bunu yaziyorum, ben bir sekilde bulurum. Amma velakin ulasmak isteyenler icin bulunmaz kilinmis. Baska isteyenler bulamayacak :((( Tijen’in kitaplarini da arar dururdum, bulamayinca sinir olurdum. Kisitli zamanda tatile Turkiye’ye gelip, kitap pesinde kosardim. Simdi web’den almak mumkun oldu onunkileri. Ben kitapevi olan bir aile dostumuzdan temin edebilmistim, Ingiltere’de yasarken, baska hicbir yerde bulamiyordum. Sizin kitabiniz da bulunabilir kilinmali! E-posta adresi gorsem oradan yazacagim ama :((( Benimkini siz goruyor olmalisiniz, oradan konusalim…

  18. Burcucum, kalemine ve o kalemi tutan eline, vizorune ve o vizore o bakis acisini veren gozune ve yuregine saglik. Harika bir yazi olmus. Benim gibi yazida adi gecen pek cok cicegin ve bocegin farkinda olmayan birinin ilgisini cektin. O kadar akici ve sicak ki yazin. Bundan sonra hayatimizdaki kucuk seyleri de gormeye calisacagim. Bi de blogunu yakindan takip edecegim.:) Sevgiyle, Ulku…

    1. Ülkü’cüm :) çok sevindim beğenmene. Gördüğün küçük şeyleri paylaş benimle :)) Sevgiler

  19. Mujde artik kitabim var :) Benim Istiklal caddesine cikmami bekliyormus :P Ama D&R’larda hala yok. Bir baska kitapcidan aldim. Bizim evin bocugu el koydu, nereye kaldirsam kaciriyor,dur bakalim ne zaman kapisacagiz :D

Bir Cevap Yazın

